• Rejestracja

Usługi

ZAKRES USŁUG

STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA

Dział, który skupia się na profilaktyce próchnicy zębów u dzieci i dorosłych, a także leczeniu już powstałych ubytków.

ENDODONCJA

Dział stomatologii, którego zadaniem jest rozpoznawanie i leczenie chorób miazgi zęba.

PROFILAKTYKA

Gabinet Higieny Stomatologicznej - zapobieganie chorobom zębów , przyzębia oraz innym chorobom jamy ustnej.

PROTETYKA
I IMPLANTOPROTETYKA

Zajmuje się uzupełnianiem wszelkich ubytków w uzębieniu.

CHIRURGIA STOMATOLOGICZNA
I IMPLANTOLOGIA

Dział medycyny, którego zadaniem jest operacyjne leczenie jamy ustnej i jej bliskich okolic.

STOMATOLOGIA
ESTETYCZNA

Cały zakres zabiegów, które poprawią wygląd Twojego uzębienia.

ORTODONCJA

dział stomatologii, który zajmuje się profilaktyką, leczeniem wad zgryzu, wad szczękowo- twarzowych oraz korygowaniem nieprawidłowości zębowych. Leczenie ortodontyczne przeprowadza się aktualnie w każdym wieku.

LECZENIE ZABURZEŃ ZWARCIA
I STAWU SKRONIOWO-ŻUCHWOWEGO

Jeśli pacjent boryka się np. z problemem zgrzytania lub zaciskania zębów, z patologicznym nadmiernym starciem zębów, bólami mięśni twarzy i stawów skroniowo- żuchwowych, to jesteśmy w stanie pomóc.

PRACOWNIA RENTGENODIAGNOSTYKI STOMATOLOGICZNEJ

RTG 2D: zdjęcia zębowe, panoramiczne, cefalometryczne, boczne głowy, PA, stawów skroniowo- żuchwowych
RTG 3D: tomografia CBCT - tomografia wiązki stożkowej.